Storno podmienky

Storno podmienky

  1. Klient má právo kedykoľvek stornovať objednané služby alebo podujatie. Stornovanie musí byť realizované písomne (prípadne e-mailom) v dostatočnom časovom predstihu.
     
  2. Ako paušalizovaná náhrada prináleží hotelu odškodnenie vo forme storno poplatku, ktorý je určený percentuálnou sadzbou z ceny, prípadne zo zálohy za služby, ktorej výška je závislá od časového úseku, ktorý zostáva odo dňa termínu stornovania služieb do plánovaného začiatku poskytovania služieb.
     
  3. Pokiaľ nie je stanovené alebo dohodnuté inak, storno poplatky v prípade podujatia sú nasledovné:

    a) v prípade zrušenia celého podujatia:

    - kedykoľvek odo dňa uzavretia zmluvy do 30. dňa pred konaním podujatia, hotel účtuje storno poplatok vo výške 50 % zo súčtu záloh uvedených v čl. XI ods. 3 týchto VOP

    - 15 až 29 dní pred konaním podujatia, hotel účtuje storno poplatok vo výške 60 % zo súčtu záloh uvedených v čl. XI ods. 3 týchto VOP;

    - 5 až 14 dní pred konaním podujatia, hotel účtuje storno poplatok vo výške rovnajúcej sa 75 % zo súčtu záloh uvedených v čl. XI ods. 3 týchto VOP;

    - 1 až 4 dni pred konaním podujatia, hotel účtuje storno poplatok vo výške rovnajúcej sa 90 % zo súčtu záloh uvedených v čl. XI ods. 3 týchto VOP;

    - v deň konania akcie, poskytovateľ účtuje storno poplatok vo výške rovnajúcej sa 100% zo súčtu záloh uvedených v čl. XI ods. 3 týchto VOP;

    - hotel má nárok na úhradu plnej ceny podľa obojstranne odsúhlasenej cenovej ponuky v prípade, ak klient neoznámi stornovanie podujatia a klient alebo jeho hostia nevyužijú dohodnuté služby.

    b) v prípade zrušenia rezervácie izieb/apartmánov:

    - viac ako 15 dní pred konaním podujatia, hotel neúčtuje storno poplatok;

    - 11 – 15 dní pred konaním podujatia, hotel má právo účtovať storno poplatok vo výške 50 % z pultovej ceny každej stornovanej izby/apartmánu;

    - menej ako 11 dní pred konaním podujatia, hotel má právo účtovať storno poplatok vo výške 100% z pultovej ceny každej stornovanej izby/apartmánu.

    c) v prípade iného čiastočného stornovania služieb, než podľa písmena b) (napr. zníženie počtu osôb, skrátenie podujatia alebo zredukovanie rozsahu služieb):

    - v prípade stornovania služieb obsiahnutých v kalkulácii viac ako 15 dní pred konaním podujatia hotel neúčtuje storno poplatok;

    - v prípade stornovania služieb obsiahnutých v kalkulácii menej ako 15 dní pred konaním podujatia v rozsahu predstavujúcom najviac 10% z celkovej sumy  obojstranne odsúhlasenej cenovej ponuky hotel neúčtuje storno poplatok;

    - v prípade stornovania služieb obsiahnutých v kalkulácii menej ako 15 dní pred konaním podujatia v rozsahu predstavujúcom viac ako 10% z celkovej sumy obojstranne odsúhlasenej cenovej ponuky sa storno poplatok vypočíta z rozdielu medzi poslednou obojstranne odsúhlasenou cenovou ponukou a cenovou ponukou po vypustení stornovaných služieb, a to vynásobením koeficientom 0,9 a ďalším koeficientom určeným podľa písmena a) s prihliadnutím na počet dní zostávajúcich do konania podujatia.
     

  4. Pokiaľ nie je stanovené alebo dohodnuté inak, storno poplatky v prípade využitia ubytovacích služieb  mimo podujatia sú nasledovné:

    a) v prípade zrušenia rezervácie izieb/apartmánov, ak sa zrušenie týka najviac 3 izieb:

    - viac ako 48 hodín pred začiatkom poskytovania služieb, hotel neúčtuje storno poplatok;

    - menej ako 48 hodín pred začiatkom poskytovania služieb, hotel má právo účtovať storno poplatok vo výške 100% z ceny každej stornovanej izby/apartmánu za jednu noc.

    b) v prípade zrušenia rezervácie izieb/apartmánov, ak sa zrušenie týka viac než 3 izieb:

    - viac ako 20 dní pred začiatkom poskytovania služieb, hotel neúčtuje storno poplatok;

    - 11 až 20 dní pred začiatkom poskytovania služieb, hotel má právo účtovať storno poplatok vo výške 50 % z dohodnutej ceny každej stornovanej izby/apartmánu za celú dĺžku rezervovaného pobytu;

    - menej ako 11 dní pred začiatkom poskytovania služieb, hotel má právo účtovať storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny každej stornovanej izby/apartmánu za celú dĺžku rezervovaného pobytu.
     

  5. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, v prípade zmeny termínu (posunutia prvého dňa čerpania služieb)  skupinovej rezervácie ubytovacích služieb, ako aj v prípade druhej a následnej zmeny termínu individuálnej rezervácie ubytovacích služieb, je hotel oprávnený požadovať storno poplatok, v závislosti od časového úseku, ktorý zostáva odo dňa oznámenia zmeny termínu čerpania služieb do pôvodného začiatku poskytovania služieb, a to pri použití lehôt podľa predchádzajúceho odseku tohto článku. Prvá zmena termínu rezervácie individuálnym klientom, ako aj zmena rezervácie navyšujúca počet izieb, počet hostí, dĺžku pobytu alebo ostatných požadovaných služieb, pri nezmenenom termíne, nepodlieha storno poplatkom.
     
  6. Pokiaľ nie je stanovené alebo dohodnuté inak, storno poplatky v prípade wellness služieb sú nasledovné:

    a) v prípade zrušenia rezervácie wellness procedúr (s výnimkou Hamam procedúr):

    - viac ako 6 hodín pred rezervovaným termínom, hotel neúčtuje storno poplatok,

    - menej ako 6 hodín pred rezervovaným termínom, hotel má právo účtovať 50 % z dohodnutej ceny ,

    - ak klient neoznámi zrušenie rezervácie a nevyužije dohodnuté služby, hotel má nárok na úhradu plnej ceny rezervovaných služieb..

    - v prípade neskorého príchodu bude klientovi procedúra skrátená o čas meškania bez nároku na zľavu. Klientovi bude účtovaná plná cena aj v prípade, že nebude dostatočný čas na kompletné prevedenie procedúry.

    b) v prípade zrušenia rezervácie Hamam procedúr:

    - viac ako 12 hodín pred rezervovaným termínom, hotel neúčtuje storno poplatok,

    - menej ako 12 hodín pred rezervovaným termínom, hotel má právo účtovať 50 % z dohodnutej ceny ,

    - ak klient neoznámi zrušenie rezervácie a nevyužije dohodnuté služby, hotel má nárok na úhradu plnej ceny rezervovaných služieb..

    - v prípade neskorého príchodu bude klientovi procedúra skrátená o čas meškania bez nároku na zľavu. Klientovi bude účtovaná plná cena aj v prípade, že nebude dostatočný čas na kompletné prevedenie procedúry.
     

  7. Pokiaľ nie je stanovené alebo dohodnuté inak, storno poplatky v prípade reštauračných služieb sú nasledovné:

    a) storno objednávky (rezervácie priestoru, stola alebo konkrétnej služby) v Reštaurácii Pompadour, Patesserie, Cigar Room, Reštaurácii Kukkonia, Vínnej Pivnici, Wellness Bare a Pool Bare viac ako 24 hodín pred rezervovaným termínom, hotel neúčtuje storno poplatok,.

    b) storno objednávky (rezervácie priestoru, stola alebo konkrétnej služby) v Reštaurácii Pompadour, Patesserie, Cigar Room, Reštaurácii Kukkonia, Vínnej Pivnici, Wellness Bare a Pool Bare menej ako 24 hodín pred rezervovaným termínom, alebo v prípade nevyužitia služieb bez oznámenia storna, hotel má právo účtovať storno poplatokvo výške 100%  zo  sumy predautorizácie podľa čl. XI. ods. 2 týchto VOP.
     

  8. Ak hotelu vznikne nárok na storno poplatok, je hotel povinný klientovi zaslať v lehote 14 dní odo dňa vzniku nároku na storno poplatok oznámenie o vyčíslení výšky storno poplatku a dátume jeho splatnosti.
     
  9. Náklady na hotelom objednané technické zariadenie, dekoráciu a iné, ktoré sú zabezpečované externou firmou pre potreby zabezpečenia podujatia v rozsahu nákladov, ktoré už hotelu vznikli, a nebolo ich možné pokryť iným využitím, hradí klient v plnej výške.
     
  10. V mimoriadnych prípadoch (choroba, úmrtie a pod.) sa hotel môže vzdať nároku na storno poplatok, a to na základe preukázateľného dôkazu o vážnej príčine zrušenia pobytu alebo podujatia.
     
  11. Ak hotelu vznikne nárok na storno poplatok alebo na náhradu nákladov podľa odseku 8., je hotel oprávnený uspokojiť svoj nárok v príslušnej sume zo zálohy prípadne zaplatenej klientom, o čom je povinný klienta písomne informovať bez zbytočného odkladu.

 

Cookies